torsdag 22 december 2011

Kick me

Alla mina tre lasare kan fa spoa mig om ni vill. 
Jag suger pa det har. Jag menar... ingen bloggning sen 7e december... then what's the point liksom?
Jag kan ju ursakta mig med att mitt liv har varit upp och ner och bak och fram ett tag. Nu ar jag i Sverige i alla fall... drar tillbaks till staterna 4e januari!

Avslutade USA for det har aret med en Skam Artists brakfest pa Katsuya och Lucky Strike i Hollywood. Halsa tequila, sen 2 timmars somn och till flygplatsen. Da var man frasch!!

 Mina favvisar!! Karli och Toya!

 DJ Five, Toya, DJ Turbulence och moi!

 Sara, Errol, jag och Toya... tre av mina 5 kollegor pa Skam

 Kanske borde racka med en drink i taget?

Vet inte riktigt vad som hander har..... men jag vet att jag dricker vatten i alla fall :)

Inga kommentarer: