lördag 26 november 2011

H1B

Jag ar sa himla trott pa visum och arbetestillstand och underskrifter och alla dokument man maste ha hela tiden for att fa stanna i, lamna och komma tillbaks till det har landet :( Nu nar jag ska till Sverige maste jag fixa en underskrift pa mitt 1-20... och jag vettefan vad som hander nar mitt arbetstillstand gar ut i februari. Ska borja processen snart med att forlanga. Tror jag.

Jag onskar ibland att jag kunde leva ett Svensson-liv i Nykvarn. Fast pa samma gang inte. Det ar bara trottsamt ibland... att inte kunna fa rora sig fritt mellan Sverige och USA utan att behova spendera massa pengar pa tillstand hit och dit.

Den har gangen maste jag nog anlita en advokat. Usch. Det ar val standard antar jag nar man ska skaffa H1B visum (mitt nasta steg).... men usch... orkar inte.

Inga kommentarer: