torsdag 20 oktober 2011

Miss you!

Jag saknar verkligen att blogga. Det finns helt enkelt inte tid. Jobbar 12-15 timmar om dagen. 7 dagar i veckan. Ser ut som ett as, sa kort kan ni glomma. Jag har sa mycket att beratta... men inte tid nog att skriva om det. Lil Jon var pa kontoret igar. Nick Cannon ocksa. Det gar grymt bra pa jobbet... men jag maste definitivt dra ner pa timmarna. Hander trakiga saker i mitt liv ocksa.... men inget som kommer skrivas om har. Jag har fatt min egen kontorsplats i varan nya byggnad nu, och bakom mig hanger en fetingtavla pa Madonna, och runt hornet hanger en pa Jackson 5 :) Jag hade inget att saga till om, annars hade Michael hangt bakom mig saklart :)

Horni, jag vill verkligen dra igang bloggen igen. Det ar en skon outlet for mig, och (kanske) kul lasning for dig. Jag fick en ny Mac av min chef.... blir lite knappt utan de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet.

Nu ska jag sova. Fredag imorgon... sa skont. Aven om jag jobbar under helgen ar det inte samma press som nar jag ar pa kontoret. Jag bloggar i helgen. Jag lovar. Men ni kanske maste paminna mig!

Inga kommentarer: