lördag 29 oktober 2011

Enrique Iglesias

Jag har aldrig diggat Enrique... forutom "Hero" *hehe*
Sag honom live for ca tio ar sedan och snubben kan inte sjunga.... men... jag blev riktigt forvanad nar jag sag konserten for nagra veckor sen. Han ar inte pitch perfect.... men grym konsert alltsa. Den var sa olik nagot jag sett forut, han har pa sig vardagsklader, inga kladbyten, inga lojliga, scripade mellansnack dar han sager hur mycket han alskar alla sina fans.... dessutom tar han upp massa random snubbar pa scenen och sitter och smasnackar. Han bjod ner alla fran sittplatserna till golvet vilket ledde till kaos (ungefar dar drog jag hem). Riktigt annorlunda. Som en gigantisk hemmafest typ.
Jag var backstage nar han gick till scenen och om man sager sahar.... jag blev lite knasvag ;) Vilka ogon..!!!



Inga kommentarer: