lördag 9 juli 2011

Skam Artists nya kontor

Vi flyttade ju till vårat nya kontor mitt i smeten i Hollywood igår. Jag hade tänkt mig att flyttfirman skulle ta hand om allt och att jag skulle kunna gå från jobbet tidigare, men jag kunde inte haft mer fel. Det slutade med att jag kånkade på satans kartonger och packade och usch.... hatar ofrivilliga träningspass! Iofs - jag hatar frivilliga träningspass också.

Men i alla fall.

Nya kontoret kommer bli jättefint. Vi kommer sitta på undervåningen nu en stund medan övervåningen renoveras. Jag hoppas på att få ett eget kontor som jag kan inreda, men jag tror att jag i nuläget är lite för ny för det... men i framtiden så :)

Vårt kontor är knappast en traditionell, tråkigt kontorsbyggnad. Det är en gammal lägenhet, och vi är precis vid W Hotel så det lär ju göras en del jobb vid poolen där på dagarna :)

Zoolanderish



Gammal lägenget = spöken. Kolla bara!

3 kommentarer:

Jinu Park (Singer) sa...

i want to go to the W! invite me~

Jinu Park (Singer) sa...

I want to go to the W, invite me!

Jinu Park (Singer) sa...

I want to go to the W, invite me!