torsdag 13 september 2007

Helg = sweet!


Mitt lilla tonårshjärta sparkade bakut för några veckor sen när Backstreet Boys spelade in sin nya video på stranden när vi var där... varför växa upp när det är så kul att vara 15? Fia - kom hit och häng med oss så kanske du också får talla lite på Nick!!!



Nick och Howie, en dag på jobbet :)



Vi skrev Sweden i sanden och fick direkt uppmärksamhet i form av ett tummen upp och "Vaelkåmmen til America!" av Howie. Man tackar!

När man känner badvakterna får man gå förbi avspärrningarna på piren och upp i tornet, a la Frida ;)


Det var inte bara sol och palmer som kom med på köpet när jag flyttade hit. Fyra dagars-veckor är inte helt fel det heller! Ingen skola på fredagar = tre dagar ledigt! Så, med andra ord: NU ÄR DET HELG!!!!


Vi ska bara softa och plugga... lite trötta efter förra helgens röj. Blir inget Mexico tyvärr för man var tvungen att ta sig ner till Irvine (2 h resa) och ta bussen därifrån. Ingen bil = ingen Irvine = inget Mexico. Vi ska åka när man kan bli upphämtad i LA istället...

Min lilla mamma har skaffat internet, så välkommen till min blogg! Här ska du kolla minst en gång i veckan! Jag vet att du och teknik inte riktigt går hand i hand, men du lär dig snart! Man kan lämna kommentarer också :) De kanske opererade bort ditt teknik-centra i hjärnan också, hippo-teknikus?? Du kan ju inte öppna förpackningar heller... vilket del saknar du då? Förpacknings-öppnar-loben?










1 kommentar:

Anonym sa...

Där fick sig din mamma en känga eller två.
Laga-köttfärslimpa-hjärnan har hon ju i alla fall, klaga inte Frida! :)