måndag 8 oktober 2012

Tittut!

Det har varit minst sagt omtumlande de senaste veckorna... egentligen borde jag vara i Sverige nu. Det har ar det varsta med att bo langt ifran familjen.... Det ar ok tills nagot hander dar hemma och man ar alldeles for langt borta.
Sydamerika ar ett riktigt test vad galler talamod, ork och stress... imorgon aker jag till Brasilien for sista etappen som varar i 3,5 veckor. Sen kommer jag nog till Sverige lite tidigare an planerat. Vi ska upptrada pa MTV European Music Awards i Frankfurt sa jag stannar till i Sverige innan.

Jag har fatt massor med kommentarer fran folk fran alla mojliga stallen vad galler mitt jobb. Jag laser allt, men det tar lite tid att svara pa grund av mitt schema. Men Hej Norge - I see you! ;)

Imorgon ar det jag, mitt pass, mitt nya blonda har och mina vaskor som drar ut i varlden igen.
Jag forsokte ta ett kort pa mitt nya blonda har men det ar for morkt i sovrummet och jag orkar inte rora pa mig. Pannkaka.




Inga kommentarer: