fredag 26 oktober 2012

En route

Bolivia alltsa. Jag hoppas att jag ALDRIG mer behover aka tillbaks. Vi stallde in forsta showen i Santa Cruz, akte till La Paz, och sen tillbaks till Santa Cruz for att genomfora showen vi stallde in forsta dagen. Hela landet var uppror efter vi stallde in forsta gangen, sa jag hade livvakter runt mig var jag an akte... helt galet. Sa fort jag klev utanfor hotellrummet var det nagon snubbe som sprang efter mig. Varsta projektet sa fort Pittan skulle rora pa sig. Fans och media overallt. Helt utan respekt. Usch va jobbigt det var.

Nu sitter vi pa flygplatsen i Panama och ska vidare till Ecuador. Showen igar var over vid 1 pa natten och varat plan gick 2.30. Skont schema!

Jag forsoker fortfarande ladda upp filmer men det gaaaaaaaaaaaar inte!!

Inga kommentarer: