söndag 14 oktober 2012

Lite trott sadar

Fy fan. Vi var tvungna att stalla in en show idag igen pga en flygplanskrasch pa flygplatsen dar Pits privatjet ar. Det var startskottet imorse klockan 5 (efter 0 timmars somn sen giget kvallen innan) och nu, 1 pa natten ar jag antligen pa hotellrummet. Fy fan vilken jobbig dag. Vi fick fly i taxis eftersom arrangorerna vagrade lata oss anvanda deras bilar. 12000 manniskor ville spoa skiten ur oss och som ansvarig ar jag maltavlan. Harligt. Det blev riktigt hotfullt idag. Jag horde innan jag akte hit att de ar galna i Sydamerika och speciellt Brasilien, men jag blir alltid lika forvanad da folk gor saker som enligt mig bara hander i filmer.

Jag orkar inte forklara mer om den har dagen nu, men den gar latt till historien som en av de pissigaste nagonsin. Jag ar sa javla trott pa Sydamerika. Fyra dagar har. Jag har sovit ca 4 timmar, och atit 2 hela mal... BRA! JAAALA BRA! Nu har vi tre dagar ledigt. Tacka fan for det.

Nar Pit ar pa scenen ar den "lugnaste" tiden pa hela dagen for mig. Om man nu kan kalla det har lugnt. Ratt storigt nar man forsoker tagga ner och svara pa lite mail och softa i en timme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ducka för magsår! /Lindgren