fredag 12 oktober 2012

Heppare!

Nu ar Pit pa scenen har i Fortaleza sa jag slank in i produktionsrummet en sekund for att blogga :) Det ar jattefint har i Fortaleza. Eller vanta nej nu ljog jag. Det ar inte alls fint.... men det ar fint just har pa festivalomradet. Det ligger precis vid havet. Faktum ar att vad jag har sett av Brasilien an sa lange ar VALDIGT sunkigt och fattigt. Jag kommer vara superdeprimerad efter den har turnen for alla lander vi besoker ar sa himla fattiga och jag ser barn overallt som tigger. Nar man turistar ser man bara de fina omradena, men nar man turnerar ser man ofta landernas baksida ocksa.

Jag har inte sovit idag heller. Akte till flygplatsen i Teresina imorse, landade i Fortaleza, akte direkt till festivalen och har varit har sedan dess. Ayyyyy! Life on the road. Pit ar klar klockan 4 inatt och 06.30 aker vi till flygplatsen och vidare till Paulinia.

Ni vet Simply Red? 80/90-talet? Checka in videon har... han rodtotten upptradde innan oss och FAN va bra han var!!! Fortfarande!!! Grymt!


Fran rodtott till blondtott. Alltsa jag sitter ju i mitt produktionsrum  nu och i rummet brevid mig har bandet lamnat pa sin stereo pa hogsta volym... nagon hysterisk latinosang... fran scenen kommer Pits dunkande musik, och fran min dator Simply Red pa hogsta volym. Kan ju lugnt saga att jag ar omringad av musik varje dag :)


Inga kommentarer: