fredag 28 januari 2011

Ny idé till bloggen!

Jag har ju gjort en hel del i USA. Jag har gjort så mycket att jag har glömt bort hälften. Jag har suttit och kollat igenom mina bilder nu i en halvtimme och det blev både en och två och trettiofem "just det!"-moments. Jag kom på den briljanta idén att jag en gång i veckan ska lägga upp ett eller flera kort från något speciellt tillfälle och berätta lite om det. När man bloggar skriver man ju mest om vad man gör just för dagen, men jag har ju gjort så mycket tidigare som ni inte har en aning om! Vi börjar imorgon! Det kan vara allt mellan himmel och jord, från skittråkigt till jättekul och vardagligt till väldigt "Only In Hollywood". Jag ska kalla det "American Moments".... eller kanske något annat.... kommentera ett förslag, eller så kommer jag på något själv till imorgon då jag drar igång! Det finns MYCKET bilder att skriva om :)

Inga kommentarer: