lördag 8 januari 2011

Lyckad igår

Sorry för dålig uppdatering! Igår var det full rulle. Vi drog till Tom Tits och lekte med massa konstiga grejer och efter det drog vi till Håkans polare Axman där jag träffade mina nya bästa polare Kenzo och Snuffy. Kenzo är en väldans stor vovve på 13 år, med världens mjukaste päls. Hans lillebror Snuffy är en svart liten pudel som hoppade RAKT IN I MITT HJÄRTA :) Vilken snutt alltså. Han satte sig i mitt knä och ungefär DÄR blev han min favorit!

Sen drog jag och syrran hem där vi gjorde oss finfina för utekväll. Och det blev en JÄKLA bra sådan ska du veta sörrö! Vi blev körda av Jan-Anton Anders (som inte alls hette varken Jan, Anton eller Anders men han vägrade erkänna att han hette Ishmail, så han fick helt enkelt ett namn från Häsingland) och kom från Libanesien (han visste nog inte att det hette Libanon). Vi drog till La Cantina vidare till Flamingo och där slogs mina klackar i taket! FAN va kul det är att se gamla fejs!!!!!!! :)

När syrran lägger upp bilder snor jag dem till min blogg!

Inga kommentarer: