fredag 10 december 2010

Spret åt alla håll

Jag tror jag har en hårsjukdom. Jag ser ut såhär.
Varifrån kommer alla förbannade spröt som står rakt upp på mitt huvud?!?!? Jag har redan grått hår (absolut ett resultat av fyra års stressande och allmänt magknip) och de jävlarna har samma fjång som piprensare. Rakt upp! Och så massa bebisludd över hela pallet. WHAT'S THE PROBLEM?!

Den 17e december får min mamma färga mitt hår. Punkt slut.

Jag har precis dragit en vända till posten där jag postade ett megapaket till min älskling, julkort och en bok. Ni fattar inte hur underbar min man är. Jag fattar inte ens. Vilken tur att han har en matchande flickvän vad gäller underbarhet (minus håret då). 
Jag gillar posten. Det är mysigt på något vis. Internet har inte kunnat förstöra behovet av ett postkontor... ännu. Det funkar precis som back in the day. Love it.

Snart är det dags för julröda naglar!!!

Inga kommentarer: