tisdag 21 december 2010

Ikväll är det jag och mina tankar

Voj vitto va kallt det var på stan idag! Men sååå mysigt! Jag hittade julklappar och födelsedagspresenter till min minsta lilla favorit, och jag och mamma käkade på Crazy Town. Passande namn, by the way :)

Nu sitter jag hemma och finular. Funderar över livet, beslut och om man över huvud taget MÅSTE ta beslut. Är det inte ok att leva en dag i taget? Självklart inte i alla anseenden, men i vissa? Beslut skapar stress. Det är ju dumt att stressa om man i själva verket inte ens behöver?
Jag tänker sitta här och tänka hela kvällen. På allt möjligt. Det behövs ibland.

Nu tänker jag sätta i mig en skitstor Apelsin Krokant-kaka från Marabou. Bästa bästa!
Och en sak till. Nu skulle bara veta hur mycket mina äggstockar gör volter nu för tiden. Eller Marcus kanske borde veta *hehe*

Inga kommentarer: