fredag 10 december 2010

Aloe vera i strumpan

Jag följer ju ett speciellt program när jag nu har startat mitt nya liv med träning. Enligt det här programmet är idag en "vilodag", vilket utan tvekan är den bästa dagen i träningsschemat! Vi tackar fan för vilodagen. Jag har nämligen inte ännu rest mig upp ur sängen, men det känns redan som att baken och  låren brinner. Nice!

Nu ska jag pilla ihop ett paket till Mackan, sen ska jag dra till posten och skicka iväg det och en massa andra grejer. Det känns som att jag ska göra något annat idag också... måste kolla i kalendern. Plugga står ju som vanligt på schemat... blä.

Bara måste visa mina tokläckra fleecesockor med aloe vera.
Jag har aldrig känt något så mjukt som de här obehagligt fula sockorna. Perfekt för min kalla lägenhet och det kalla planet när jag flyger till Sverige! Och de innehåller tydligen aloe vera... vettefan hur det går till men ja, det är så det är i alla fall.

Inga kommentarer: