onsdag 11 september 2013

Throwback


Annu en grym show i sacken. Nu sitter jag pa hotellrummet i Nagoya och packar for att skicka ivag min vaska innan vi aker med "bullet train" till Tokyo imorgon bitti for en tv-inspelning. SMAP SMAP heter showen och ses av 20 miljoner tittare har i Japan. 

Japan ar som ett tv-spel ungefar. Jag letar efter svampar, extraliv och ror jag kan hoppa ner i pa gatorna. Helt overkligt. Alla sager "haj" och bockar nar man gar forbi. Vi turnerade i Japan forra aret ocksa, men upplevelserna och showerna har varit av en helt annan kaliber i ar. Tokyo ar sista staden pa den har turnen sen ska jag heeeeeeeeem for forsta gangen pa 2,5 manader!!!! Insane. Langtar sa mycket efter Kalifornien!!! Hemma i tre dagar da jag ska leka med Chris, sen Dominikanska Republiken, och sen ledig en manad. Livet leker. Sa trakigt bara att Marcus har dragit ivag pa ett nytt deployment. Jag saknar honom :(

Kor pa lite throwback music ikvall. Dru Hill. Stortskont ju. Kommer ni ihag?




Inga kommentarer: