lördag 7 april 2012

Pask eller nat

Jag slutade fira hogtider nar jag flyttade till USA. Det ar helt vardelost utan familj. Marcus jobbar... jag ocksa for den delen... Ingen paskmust eller skinka har inte.

Men solen skiner och det ar ca 25 grader :) Inte helt fel det heller. Dags att bli brun... a.k.a rynkig.

Om nagra timmar ska jag ga och gora mina taxes hos HR Block har i marinan. Att deklarera ar langt ifran lika smidigt som det ar i Sverige. Tydligen kostar skiten mellan 100-200 dollar... ibland mer beroende pa hur avancerat "fall" man ar. Jag ar forhoppningsvis inte sa komplicerad :)

Ikvall spelar Syphe pa en nyoppnad klubb i Downtown LA som heter 333 Live. Det blir nog en ny kund av det har stallet - sa kanske ska slapa mig dit och checka laget. Vi far se. Jag skulle kunna ga ut gratis 7 dagar i veckan - men jag gar ut ungefar 1 gang var tredje manad :) Haha - tuffing!


Inga kommentarer: