lördag 9 maj 2009

Min marina, mitt hav, min man

Finals week och mycket mycket mycket att göra. Många bollar i luften nu, även utanför skolan. Lite pics från senaste veckorna.
Finular på en hemlis. Men jag har själv inte bestämt mig, så det finns egentligen inget att berätta. Men ja, så är det i alla fall.

Dyraste huset i marinan. Men det kan fan inte vara för utsidan. Måste vara de fyra våningarna och hajakvariumet som finns på insidan.

Gick ner till stranden och njöt

Smile!

Me and babe

Hittade en privat basketplan med Lakers-tema när vi gick runt bland husen i marinan. Den vill jag ha en dag!!!

Påväg ner till stranden

Enligt mig de finaste husen i marinan. Dessa kort säger egentligen inte så mycket. Men tro mig, this is the shit! ;)

Nu - tillbaks till min slutuppsats. "How to get corporate money out of politics". Fun. Not.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej!
Hittade din blogg när jag sökte lite om finals week etc. Hur fungerar det där borta? När är man klar med finals week och så? :) Skulle bli superglad om du ville berätta lite hur det fungerar och så. Svara här eller maila gärna! Jagelaunderbar@hotmail.com

Hälsn,
Jessica :)

Chris sa...

vadåååååå hemlis???? hallå du ska inte säga nånting kvinna!!!!

Speak out now, or forever... :)

Anonym sa...

Hemlisen om att du kommer hem och ska leka med mig hela tiden? (eller det var kasnke ingen hemlis, det vet vi ju båda om!) Muhahha. Kom nu