fredag 4 juli 2008

Uppdatering á la Flinken!

Fjärde juli! Känns inte som något speciellt för mig ännu. Men det hade varit roligt att fira om Marcus vore hemma. Jobbigt nu, har inte hört från honom på en månad. Hur hanterar man det?

Jag vet att alla mina brudar där hemma avgudar Flinken och här kommer lite bilder från när han gästade mig här i LaLa-land :) Och Josse, skorna som Guess tvingade mig att köpa är också med. Just for you ;)

Flinken behöver stora kläder, och det hittade vi MASSOR av på Eckö, eller Ecko, eller va det nu heter

Söndagar tillbringas på Venice. Björn, Flinken och moi går längs med havet..

Vi hittade något som var längre än Flinken!

Jag och Katta gick vilse i Rikard nya skor :)

Troll-Katta med Stor-Skor

Element, Hollywood

Hela gänget på Element. Observera att det glas som Björn håller i är storleken på shots-glas i det här landet. Bigger IS better.

Killarna med brudar på Hollywood Blvd. Arnolds stjärna... Terminator ni vet, eller Guvernören, allt funkar.

Det blir aldrig fel med Guess, så är det bara.

Nu ropar stranden. See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hett!!