tisdag 22 april 2008

Veckan innan VECKAN!

Nu får tiden gärna spurta. Pratade med Marcus i förrgår för första gången på två veckor och han kanske kommer hem redan på måndag och stannar till lördag morgon, då han måste åka tillbaks till New Jersey för att strax därefter åka till det ställe i världen jag hatar mest av allt, Irak.
Hur som helst.. han har bokat rum på ett lyxigt beach hotel i Hermosa och det kommer bli alldeles underbart att ha honom hos mig igen. Äntligen kommer det kännas bra en stund!!! Vi ska bara sitta på balkongen och titta ut över solnedgången i en vecka. Jag vill inte göra någonting annat, jag vill bara vara tillsammans. Om man bara kunde radera det här jävla kriget......

Ska snart iväg till skolan för att (med största sanolikhet) få spö av min ekonomilärare. Det gick så sjukt dåligt på förra provet. Men va fan. Jag måste lära mig att acceptera sånt (haha, var det nån som gick på att jag nånsin kommer nöja mig med ett B? Nä, trodde inte det heller, men det lät bra!)
Skrev matteprov igår... och det gick väl ok.
Fast usch jag orkar inte nämna skolan nu skiter vi i det!

Marcus och jag ses igen nästa vecka, och det är som en stor fet jackpotvinst på lotto!!! Yes, säger jag bara. En vecka av LYCKA =)

Inga kommentarer: