onsdag 9 oktober 2013

Lite blondare

Sahar blev resultatet efter att jag fixat utväxten och klippt av pyttelite. Jag vill sa garna ha jattelangt har igen. Eller langt i alla fall. Jag ar sa glad att jag har hittat min frisor. Hon kommer hem till mig istället for att jag ska behova aka till hennes salong och om det behovs stannar hon hela natten for att fa det som jag vill :) I love!
Jag ska gora ett litet projekt pa sondag och hon ska gora make up och har sa det blir roligt :)

Jag har blivit toknostalgisk nu nar jag laser Nick Carters bok. Jag har lyssnat pa Backstreet Boys och Britney Spears hela kvallen och det ar ju helt otroligt att jag kommer ihag ALLA texter. Tank hur manga ganger jag maste ha lyssnat pa de dar latarna fran den tiden for att de ska fastna for alltid? Haha - UNDERBART!




Inga kommentarer: