tisdag 15 oktober 2013

Boring igen

Nu verkar det som att jag aker till Guantanamo den 8e november. Jag hoppas verkligen att det kommer fungera med mitt schema for jag saknar verkligen Mackan.

Jag kunde inte sova alls igar natt.... det har varit sa sen jag kom hem fran turnéerna. Jag vet inte vad det beror pa men jag har aldrig haft problem att sova forut. Jag tycker inte om att vara ensam hemma heller pa natten for jag tror det bor ett spoke i rummet brevid sovrummet och jag hor en massa ljud (som sjalvklart ar mordare i hallen). Mysko hur hjärnan fungerar. Lustigt att det ar lattare for mig att sova pa olika hotell an hemma i min egen sang. Fast det beror nog mest pa att jag ar sa uttrakad hela dagarna och inte trottar ut varken kroppen eller hjarnan. Marcus foreslog att jag skulle borja trana och det ar lika roligt varje gang nagon kommer med den briljanta iden. Jag vantar fortfarande pa den dagen jag borjar trana.

Inga kommentarer: