söndag 13 oktober 2013

Fa ett leende, ge ett leende

En san himla harlig sak hande idag. Jag satt i kon i bilen pa Starbucks och vantade pa att komma fram till luckan och betala och fa sin Starbucka som alla andra. Nar jag skulle betala sa killen att de i bilen framfor mig hade betalat min drink, och vilken jakla gladje jag kande!! Det ar forsta gangen i mitt liv nagot sant har hant och det var ju varldens skonaste kansla att kanna spontan generositet fran en total framling som jag aldrig kommer kunna saga tack till :) Sa jag gjorde det som kandes ratt och betalade for de i bilen bakom mig. Jag hoppas det fortsatte sa till kon var slut. Jag korde ivag med varldens fanigaste flin klistrat over hela ansiktet for jag vet vilken rolig chock de skulle fa i bilen som vantade bakom mig nar de forsokte betala. Underbart!

Forutom den superskona handelsen har jag haft en astrakig dag. Fixade antligen ny farg pa mina naglar, korde planlost runt i stan (vilket jag alskar att gora har i LA) och kollade pa Braveheart nu pa kvallen (bolade storfloder saklart). 



Inga kommentarer: