tisdag 1 november 2011

Thermal rules

Helvetet brakade lost i mandags pa jobbet sa nu har jag haft tva dagar av ren tortyr. Fy fan alltsa. Hoppas verkligen att det blir en battring snart. Det gar at ratt hall i alla fall, men det borjar paverka mig mentalt och fysiskt att jobba sa har mycket. Jag kanner igen mig sa mycket nar jag laser Tyras blogg... hennes driv och vilja och kraft och hur hon tillslut pajjade. Ska vi bilda klubb?

Anyway... ligger i min sang nu. Marcus var tvungen att ta hand om militargrunk hela veckan. En av hans soldater blev tagen for rattfylla och eftersom Marcus ar hans sergeant maste han skota hela utredningen. Rattfylla. Hur javla puckat ar inte det da?? Speciellt har, dar man latt kan dricka en eller tva drinkar och kora lagligt i alla fall.

Hittade min "thermal camera" pa nya Macen. Nu kor vi.

Woooow

 I will fiiiiiiiiiiiiiiiiiind you

 Grrrr!

I give up. Ibland ar det bast att bara skratta at skiten.

Just me

VARFOR tycker jag att det ar en bra ide (kan inte hitta apostrofen pa min amerikanska keyboard!!!) att blogga nar jag borde sova?!

Inga kommentarer: