lördag 26 november 2011

Error

Vilken dag alltsa. Tankarna snurrar pa grund av det har satans forbannade arbetstillstandet. Tiden gar sa sjukt fort. Jag vet vad det enkla beslutet skulle vara om jag tanker langsiktigt.... om man tanker vad som ar bast har och nu ar det basta beslutet nagot helt annat. Nar jag flyttade hit for fem ar sedan var allt sa enkelt. Det var bara att flytta liksom. Sen blev man aldre och da blev andra saker viktigare..... framtiden och sant dar seriost skit som man maste fundera ut. Kan man inte fa vara 21 hela livet? Det vore nice.

Jag har i alla fall kirrat julklapp at min syster!! Eller inte kirrat... men bestamt mig. Mitt i prick!
Nu hoppas vi bara att jag kan aka till Sverige utan problem.
Believe me. Det SUGER att vara invandrare. Trott pa skiten.



Inga kommentarer: