torsdag 10 november 2011

Har pappa varit farten igen?



Kan inte lata bli att undra nar jag laser sant har i LT. Det ar farsans grej det har med att ta bus. Nar jag och Ellinor gick pa ridskola nar vi var smattingar visste man inte riktigt hur lang tid det skulle ta att komma fram till stallet, eller hem for den delen... det fanns ju sa mycket bus pa vagen som konstapel Karlsson var tvungen att hantera forst. Det fanns bus i stallet ocksa. Rolle, framfor allt... som forsokte sno hastar.

Och det fanns bus i Goteborg pa Ahlens. 

Mitt i natten fanns det bus i granden bakom banken i Nykvarn ocksa. Inte visste det buset att Batman skulle komma lufsande ner for slanten och jaga honom genom Nykvarn. Han visste ABSOLUT inte att han skulle avsluta kvallen invirad i Batmans balte under bron i Nykvarn. Movie material shit. I tell you.

Jag onskar jag ocksa kunde gripa bus. Tyvarr arvde jag inte karatekarleken eller musklerna som pappa och syrran har.... men jag arvde BLICKEN!!!! Den kan jag ocksa! Arg-blicken! "Jag-ser-dig-ditt-javla-avskum"-blicken. Jag kor pa den.

Inga kommentarer: