onsdag 14 september 2011

Grönt är skönt

Jag önskar ju verkligen att jag hade asroliga bilder att lägga upp och värsta bästa sakerna att skriva om varje dag. Det mest exalterande som hände idag var att jag lärde mig hur man låser en hel rad i Excel så den alltid syns när man scrollar ner. Ni fattar vinken. Boring.

Fast å andra sidan så är mitt liv jävligt osvenskt och sjuuuuukt intressant. Inte för att vara sån, men det är inte många som gör vad jag gör. Skolan. Jobbet. Hollywood. Drömmarna. Lite intressant är det nog allt, även om allt kan tyckas vara vardag för mig.

Sen hade jag en skitjobbig dröm inatt. Jag drömde att jag opererade pattarna och efteråt var det liksom en kant på patten där inlägget var. Som en bordskant. Not sexy. Shit va skönt det var att vakna. Jag älskar att vakna från dumma drömmar. Sån skön känsla när man inser att det inte är på riktigt. Inga bordskanter i pattarna. Check.






Inga kommentarer: