onsdag 8 april 2009

Va kul att se att folk som är intresserad av att plugga i USA hittar hit :) Fortsätt gärna lämna kommentarer och funderingar kring skola och liv i USA om ni undrar något!

Igår var jag och såg "The Fast and the Furious" och jag lyckades somna. Det var precis som Katta sa en film i helt samma anda som ettan och tvåan. Den var inte dålig, det kändes bara som att man sett den tidigare.
Idag ska jag åka till West Elm (möbelaffär) och handla stolar åt Marcus. Han lämnade en binge med pengar och sa åt mig att köpa matbordsstolar när han åkte till Texas. Han litar på mig grabben.... men vem vet, jag kanske köper kläder för pengarna ;) På tal om Marcus, han var uppe med tuppen igår och tog de här fina bilderna på soluppgången från balkongen hemma hos honom.



Jag och Marcus har "vår" basketplan i Manhattan Beach, och för första gången på mer än ett år åkte vi dit i förrgår. Jag erkänner, han vann 4-2..... MEN han vann bara för att han började trixa och eftersom HORSE (det vi spelar) går ut på att göra EXAKT som den andra förlorade jag. Jag kan inte trixa, jag kan bara pricka korgen!

Segerdans a la Mitchell efter hans vinst

Min roomie Emelie är ju dansare och hon är fan inte att leka med på dansgolvet. Jag är imponerad av hennes drivkraft och att hon orkar kämpa på för att uppfylla sin dröm! Hon har ungefär 3423 jobb och sliter som ett djur för att få ihop pengar. Grymt bruttan! Emelie har precis börjat fila på en hemsida. Den är verkligen i sitt första stadie, men besök den gärna och heja på Emelie :)

Jag och Emelie innan hon skulle upp och dansa bakom Jay Scott, vilket hon för övrigt gjorde så JÄÄÄÄVLA bra! :) Här nedanför är Emelie in action nere i vår danssal.



Shake it!



1 kommentar:

Josie1 sa...

EMELIE du är BÄST!!!!


Frida du är också grym ;)