tisdag 29 april 2014

Motivated

Jag har precis suttit i världens VARSTA telefonkonferens med Brasilien, Storbritannien, Sony och hela jäkla världen kändes det som. Resultatet? Nada! Det var sakert tio personer pa linjen och alla pratar i mun pa varandra eller sa skriker alla "HELLO?!" samtidigt for ingen hor vad folk sager. Det handlade om invigningsceremonin for Fotbolls-VM den 12 juni som narmar sig med stormsteg. Jag avskyr verkligen sanna har dumma telefonkonferenser. Email people! Email! Det eller max 3-4 personer per telefonkonferens.

Sa var det med det. Nu drar jag till gymet och sen Starbucks for jobb! Jag ar helt hog pa livet nu. Och Marcus kanske kommer hem tidigare!
Var hemma hos killen som hittade och formade Linkin Park's, Limp Bizkit och Macy Gray's karriär (for att namna nagra fa artister) igår. Sa inspirerande!!! Det kanns som nagot heligt nar man star under alla hans plaques. One day it's me! Jag har en plaque an sa lange, and there's more to come!


Inga kommentarer: