fredag 25 april 2014

iHeart my job

Klockan ar tio pa kvallen och jag sitter och jobbar. Katta och jag akte till Starbucks tidigare idag och satt och jobbade nagra timmar. Jag ar sa glad att hon ar tillbaks, hon passar liksom har, och det har redan borjat handa saker for henne karriarsmassigt. Maktigt! Vi snackade idéer och jag ser hennes glad och jag VET att det kommer fungera!

Det ar sa mysigt att jobba. Jag ser det nästan som en hobby. Min hobby ar mitt jobb. Jag alskar att pussla ihop allting och se hur ett gig kommer till. Stressen som stundtals ater upp mig ar inte sa kul men skit samma. Nu har det varit jattesoft i nagra manader. Det gar upp och ner. 

Det ar sa manga pusselbitar som maste laggas ratt for att ett gig ska fungera. Nar man gor gigs for TV ar det vaaaldigt mycket som jag har varit tvungen att lara mig for det ar valdigt olikt "vanliga" konserter, och jag har antligen fatt full koll. Nu kan jag driva processen for jag vet vad som behovs.

Vi upptrader pa iHeart Awards den 1 maj har i Los Angeles, med Justin Timberlake och Pharrell for att namna nagra. Dessutom ska Michaels nya singel presenteras och jag ar skitnervos. Tank om hans brorsor eller Janet ar dar? Eller barnen? Det blir ett annat inlagg om det for det dar gor mig sa jakla nervos.

Inga kommentarer: