måndag 10 mars 2014

Guantanamo

Aaah sa jag har brakat med Videofy Me nu :( Jag tycker det ar trakigt att man inte kan ladda upp filmer fran webben langre. Om man inte har filmen pa mobilkameran, hur gor man da? Jag har forsokt genom Dropbox och maila videorna till mig sjalv. Men det gar inte att spara .mov till mobilen star det... men den forsta videon som jag sparade och laddade upp har nedanför ar en .mov... tröttsamt. Jag har sa manga bra videos! 

Anyway. Har ar en film pa en skitacklig iguana som ville ata mig. Som ni ser ar de inte direkt sma och de kryper runt OVERALLT. Jag kunde inte slappna av alls sa fort jag var utomhus pga de har snusksakerna. Marcus tyckte saklart det var jatteroligt. Latt for honom att saga som har bott dar i 9 manader nu och ar van vid de har äckliga krypen.


Bildkavalkad!






En ratt sliten kanot.


Vattnet pa vissa stallen var kristallklart.

Snuskfaglar.




Den har stolen pa baten vi hyrde ar ratt representativ for Guantanamo. Det ar inte direkt hog klass pa stallet. Baten la av mitt ute pa vattnet också. Guantanamo Stylezzzz.

Inga kommentarer: