torsdag 18 augusti 2011

Det var inte en gnutta majonnäs i.... ALLS!

Jag är nog ingen höjdare i köket. Jag är inte heeeeeemskt dålig men jag är inte direkt heeeeeeeemskt bra heller. Någonstans i mitten kanske. Lutandes lite åt det dåliga hållet, men strävandes åt det bra hållet ;) Marcus har det inte lätt, speciellt inte när jag får för mig att skapa egna kreationer. Ibland så bara kommer det som en blixt från ovan... nån konstig kombination som jag tro kommer bli jääääättebra. Såhär såg det ut sist.


Jag tänkte ungefär såhär. "Oj, nemen ser man på, det blev en paprikahalva över den kan jag säkert proppa med nåt". Det slutade med att jag proppade den full med philadelphia (ost är gott) och så lite oliiiiver i det.... blanda blanda blanda... och sen hittade jag cilantro/lime-räkor (räkor är gott) så jag slängde på dem också och sen hoppsan hejsan hittade jag riven ost (ost kan man aldrig få för mycket av) så jag gjorde ett berg av ost på toppen av kreationen och slängde in min masterpiece i ugnen.

Marcus utvärdering?
"Ingen ska behöva proppa munnen full med något som smakar som ett berg av majonnäs"
:)

Inga kommentarer: