onsdag 8 juni 2011

På grund av snubben i förra inlägget har jag börjat karriären inom musikindustrin nu.

Jag sa ju att jag skulle göra det :)


Jag har väl tänkt skriva ett inlägg som summerar mina fyra senaste år, men jag har inte korten från min  slutceremoni ännu och jag vill ha dem till inlägget. Det känns lite grann som att jag avslutar ett kapitel och påbörjar ett annat och av någon konstig anledning vill jag skriva om det för att på något vis sätta punkt och vända blad. Jag har alltid älskat att skriva så det är väl inte så konstigt kanske. Jag har uppfyllt mina drömmar och det känns som att det stadiet i mitt liv då jag alltid har jagat någonting är över. Nu har jag istället uppnått det jag ville och jag känner ett helt annat lugn. Väldans nice.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull Frida, grymt bra jobbat! Heja heja! /Lindgren