lördag 18 juni 2011

Barnvakt

Jag har inte suttit barnvakt sen Stoffe, Jonte och Vicce var småttingar. Visst var jag med dem hemma och så i vintras, men det är liksom inte att "sitta barnvakt" längre när en av ungarna snart är längre än mig. För några veckor sen frågade Sheri om jag ville sitta barnvakt med henne åt hennes systers ettåriga tvillingar Giselle och Leonel... och en väldigt uppmärksamhetssökande hund :)

Leo, med syrran Giselle i bakgrunden. Han chillade såhär i tio minuter (ungefär som grabbar hänger vid baren på klubbar) när jag kom till lägenheten och släppte mig inte med ögonen för en sekund. Sen spenderade han de kommande timmarna flirtandes. Charmtroll.

Hallå?!??! JAAAAAAAAAAAAAAAG DÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!?????

Syrran somnade rätt snabbt så jag och Leo lyssnade på Michael Jackson och hängde i soffan.

Med moster Sheri.


Kolla här hur Chanel förföljer mig i soffan :) Hon börjar gny och springer efter om man lämnar henne.

Chanel fick som hon ville tillslut och somnade brevid mig :)

Inga kommentarer: