fredag 27 augusti 2010

Mission accomplished

Ja men va braaaaaaaaaaaaaaaa då!
Skulle plugga ikväll. Jag somnade istället. Jag är inte ens trött, hur gick det till??

Jag vill mycket hellre lyssna på musik än plugga marketing law känner jag. Det är konstigt det här med att plugga. Vissa dagar är det som att hjärnan är beredd och villig. Andra dagar (läs: idag) är det in genom ena örat och snabbt utav bara helvete ut igen genom det andra. Idag är en sån dag. Då kanske det egentligen inte ens finns någon anledning att plugga? Jag menar, om jag ändå inte kommer ihåg något imorgon, then what's the point, liksom? Dessutom är klockan 21.30. Och det är fredag. Och jag har ju trots allt läst första kapitlet. Och jag har ju imorgon på mig att läsa och göra allt. OCH söndag!

Sådär ja. Nu har jag gett mig själv en bra ursäkt och intalat mig själv att jag inte alls behöver plugga :)


Inga kommentarer: