lördag 21 augusti 2010

5 bilar på fem sekunder

Igår när jag körde bil nere i Venice såg jag en tjej sätta sig i en bil och tanken var väl att hon lite lätt skulle   starta bilen och köra därifrån. Antingen hade hon inget körkort, eller så var hon full. Hon måste ha stampat på gasen för bilen hoppade snabbt som fan rakt in i bilen bakom (hon var fickparkerad) och den bilen i sin tur hoppade in i bilen bakom den. 2 bilar - check! Nytt försök. PANG! Bilen r u s a d e rakt in i bilen framför, som i sin tur hoppade in i bilen framför den. 2 bilar till - check! Jag var precis bakom henne i filen brevid så jag drog illa kvickt för hon hade NOLL KOLL på sin kärra.

Schysst liksom. Hon pajade 5 bilar inom loppet av fem sekunder. Jäääla pra!

Jag är nyvaken, klockan är 8am. Solen skiner jättetidigt varje morgon nu. I like it!

Inga kommentarer: