måndag 29 mars 2010

Sun through my window

Det har varit så härligt de senaste dagarna för jag har vaknat av att solen skiner in genom mitt fönster vid 8 på morgonen. Solen gör alltid att början på dagen känns lite lättare.

Jag är superorolig för två midterms som jag skrev förra veckan. Jag vet att jag bommade på en av ekonomifrågorna och troligtvis också en av markadsföringsfrågorna pga tidsbrist. Fan... jag vägrar ett B!!!! Hoppas att klassen gör skitdåligt ifrån sig, för jag tror att proven betygsätts på en kurva. Imorgon får jag veta.... det kommer inte bli skoj om jag får ett B. Jag haaaar blivit bättre vad gäller min betygspress, men det behöver inte betyda att jag är kompis med B'n. Jag har fått två B som slutbetyg under hela min utbildning, resten A, och jag vill gärna hålla det på den nivån :) Two is enough :)

Idag blir det förhoppningsvis stranden och Sprinkles med Kelly. Måste ladda kameran nu så jag kan ta kort :)

Inga kommentarer: