måndag 20 juli 2009

Update

Bloggandet hamnar vid sidan om allt annat som händer nu.

Ellinor är här och jag ska försöka sno kort från hennes kamera och lägga upp här snart. Vi spelade Scattergories igår och det resulterade i magkramp. Jag vet inte, men det verkar som att i Norrland heter det Groupier istället för Croupier, Abama istället för Obama och rävsaxar isstället för björnsaxar? :) Ejor och Pernilla drog till Vegas i morse så vi får se vad statusen är på brudarna när de kommer tillbaks på onsdag!

Idag har jag varit i skolan, tvättat all min tvätt, utrotat myror i min lägenhet, haft möte med PR-teamet för showen jag jobbar på och nu sitter jag och pluggar till mitt prov imorgon. Full rulle.

Imorgon kommer Marcus hem från militärträning och jag läääängtar :)

Jag hittade en tavla igår på en marknad. En Michael Jackson-tavla som jag blev helt kär i direkt när jag såg den. Den var så otroligt speciell och exakt vad jag skulle vilja sätta på min vägg. Tyvärr kostar den 300 dollar, men jag ska försöka spara ihop pengar och köpa den. Hoppas bara att det inte blir såld innan.
Kollade på ett MJ-klipp på nätet nyss. Jag förstår fortfarande inte att han inte finns. Eller jag förstår ju... men jag kan inte bearbeta det....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du om någon vet väl hur man uttrotar myror? Annars ringer du mig så kirrar jag gift, mina paket tar sig förbi USA-tullen, lätt!