lördag 19 december 2015

Antligen

Imorgon aker jag antligen till Sverige. Jag har suttit och gjort absolut ingenting i Miami i tva dagar nu och Miami ar inte min favoritstad. Jag ar redo att DRA! Kom ihåg att jag ser Miami från en annan sida an de flesta andra, sa basera inga resebeslut pa mina negativa kommentarer :) Det ar sakert grymt att semestra har (fast jag skulle valja en annan stad.....)

Jag missade julen i Sverige forra aret vilket kändes sa fel. Nu ar problemet att efter 9 ar i USA kanns det fel att lamna Usa också. Haha. Det ar omöjligt att det blir 100% ratt. Det dar med tre Fridor blir återigen sa självklart i sanna har situationer.
Anyway - jag har halva vaskan packad med julklappar och jag hoppas att de som inte ar med i vaskan kommer fram i tid med posten.

Jag har massor av planer men pa samma gang inga planer i Sverige. 8 dagar ar egentligen bara 6 dagar. Av erfarenhet vet jag att jag inte kommer traffa alla jag vill traffa. Det gar aldrig. 

Rodbetssallad. Det ar absolut viktigast att jag har manga dejter med rodbetssallad och leverpastej. My main squeezes. Och Douglas :)



Inga kommentarer: