onsdag 11 juni 2014

Match Day minus 1

Just nu är jag överlycklig för klockan är nio på kvällen och jag ligger i min säng :) imorgon är det dags! Presskonferensen idag gick bra..... men ja, den väldigt kaosartade trenden fortsätter. De har fortfarande inte byggt klart arenan, och en del av läktarna är temporära. Känns ju sådär. Jag vet ärligt talat inte om Brasilien var redo för det här ansvaret?

Men vi är redo för imorgon, det kan ni ge er på! Jag vet inte riktigt vilken tid det blir i Sverige men här i Sao Paulo går showen av klockan 15.00 i alla fall. Vi går ut cirka 20min in i öppningsceremonin och då jävlar smäller det. Jennifer Lopez är tillbaks i gemet efter att först ha ställt in. Snabba puckar my friends, jag säger ju det!

Här är en bild på tunneln där spelarna kommer ut och det är även här artisterna går in. Glamoröst backstage, eller hur? Om jag ska beskriva LUKTEN backstage så är det ända ordet som jag känner stämmer in AVLOPPSSKIT. Mysigt. Och sen en bild på en del av vår scen ;)


Inga kommentarer: