torsdag 5 juni 2014

AYNITWTWI

Katta bor hos mig nu tills hon hittar ett nytt place :) Min stundtals valdigt forvirrade vapendragare  som nu har fatt jobb och borjar leva pa riktigt har i USA :) UNDERBART! Det kanns som back in the day nar vi bodde pa Glencoe och sen Lincoln, fast utan all galenskap :) Tank det ar 7,5 ar sedan. Wow.

Idag fick jag valdigt bra news. Jag tycker det ar sa toktontigt att skriva och hinta om saker pa social media och pa bloggar. Det later som att man forsoker vara mystisk och intressant pa nagot vis. Men nu rakar det vara sa att mycket av det som ror min karriär ar lite hysch-pysch innan det ar "officiellt". Men jag ar sa tacksam och glad och svavar pa moln idag. Jag trodde inte alltid att allt kan bli sa som man vill. Men det kan tydligen det. All you need is the will to want it. Min alskade tatuering. Jag lever efter de orden, men inte pa ett naivt och puckat satt. AYNITWTWI ar mantrat, hart (ibland pa gransen till ohälsosamt) arbete ar verktyget.






Inga kommentarer: