söndag 16 februari 2014

Madison Square Garden

Nu ar jag hemma i Los Angeles igen. Det ar inte fy skams att landa i solsken efter att ha slaskat runt i snoblask i New York. Som vanligt var det skitkul att gasta pa Enriques show. Taket lyfte nästan nar Pit kom upp i mitten av scenen och jag far stapals varje gang. Videon som jag hittade var inte sa bra kvalité, men det ger en liten ide i alla fall. De ar sa skona nar de ar pa scen for allt ar improviserat. De bara kooooooooor!


En suddig Enrique framfor ett slutsalt Madison Square Garden.


Empire State Building

Times Square - H&M reppar Sverige saklart!


Nojd pa hotellrummet efter showen. Jag ser fram emot var nasta turné :) Den kommer bli sa satans asbra och jag har en kansla av att vi kommer till Sverige. Att spela pa Madison Square Garden ar ju en milstolpe. Jag menar, det ar MADISON SQUARE GARDEN. Nu har jag gjort det flera ganger, men vi har annu inte spelat pa Globen i Stockholm. DA kommer jag grata floder. Det var den heligaste platsen pa hela jorden for mig under hela min uppväxt. Att springa runt dar backstage, det star definitivt pa min to do-list.


Inga kommentarer: