söndag 23 februari 2014

Ett pucko - snart i en TV-ruta nara dig!

Aaaahhhh lite halvpanik. Jag blev intervjuad for tv for nagra dagar sedan. Det ar INTE LATT. Pa med mikrofonen, satt dig i stolen, ljus och grunk rakt i fejan, och sen maste man vava in fragan i sitt svar. Hur normalt och latt ar det da pa en skala? Och sa ska det självklart lata heeeeeeeelt naturligt.  Dessutom hade jag flygit Los Angeles-San Antonio-Los Angeles-Miami pa tva dagar och precis landat. Herregud. Jag vill INTE se slutprodukten. Det har tv-teamet har följt oss ratt lange sa jag ar van att ha dem i ryggen och ha en mikrofonstolpe slangandes over skallen hela tiden, men det ar HEMSKT att bli intervjuad. Usch. Man vill ju inte framsta som ett pucko men det finns nog risk for det :)

Imorgon ska jag gora lite arenden och jobba saklart. Maste också packa for pa tisdag aker jag till Mexiko och sen MARCUS! :)


Inga kommentarer: