fredag 22 november 2013

Work hard now - play harder later

Idag har jag varit på repetitionerna för American Music Awards hela dagen. Flög in i morse på privatplanet för att hinna till Nokia Theater i tid vilket låter fancy men jag höll fan på att svimma för jag trodde det var slutet. Man känner ALLT.... varenda moln. Och då är det ändå ett rätt stort privatjet. Scary! 

Jag åkte direkt till arenan där det var fullt ös. Det är så mycket som händer nu och vi är verkligen överallt. Tv, radio, reklam, you name it. Nya singeln Timber ligger redan på tionde plats på Billboard Top 100 och videon har inte ens släppts!! Jag såg den idag och den är såklart störtskön :) Den släpps på söndag under galan genom shazam och på måndag tror jag den finns på youtube/vevo. 

Imorgon är det jobb jobb jobb och sen på söndag är det showtime. Jag hinner bara vara med i början för jag måste åka till New York och förbereda för Good Morning Anerica som startar load in 2 på natten. Sen Letterman på tisdag. Fullt ös nu.

Inga kommentarer: