fredag 1 november 2013

Mjuuusick

Det finns ju inget battre an att lyssna pa musik. Och jag ar sa lycklig att jag LEVER i ett stadigt virrvarr av musik. Precis som jag hade planerat. Det kanns sa bra allting. Sa bra som det kan bli. Varldens basta familj, världens basta snubbe vid min sida. Varldens basta jobb. For forsta gangen i mitt liv lever jag har och nu. Jag har tidigare alltid langtat till att mina drömmar ska uppfyllas. Jag har alltid levt i framtiden for jag har alltid velat vara dar jag ar nu. Mitt i det dar virrvarret av musik. Underbart.

Idag har jag avslutat allt pappersarbete efter sista lilla rundan vi gjorde i USA fora veckan. Efter varje gig/turne ar over ar det upp till turnemanagern att fa ihop alla kostnader och sammanställa for management. Det gar som pa rals nu efter 2 ar.


Inga kommentarer: