onsdag 19 december 2012

Mysrummet pa Nordic Light

Jag tror jag skrev i ett tidigare inlagg att vi hamnade i ett litet privat mysrum nar vi ar pa Nordic Light med Chrissan och hennes polare... har ar lite kort :)

Har forsoker jag nog overtala honom att vi ska flytta till Sverige...

... och har jobbar jag... som vanligt.. stackars Marcus...

 Bruttsen! Jag diggar mina norrlandskor!
Det pratades for det mesta om sport... jag forsoker verkligen se ut som jag vet vad de snackar om.

 Innan vi var pa Nordic Light var vi pa middag... har ar pappa och Mackan. Nya radarparet!

 Mot slutet dar kom vi pa att det var ju jatteroligt att sta och titta ner pa dansgolvet. Minsta sagt udda manniskor dar nere..

Chrissan med blivande spermadonatorn! Nice! Det blir nog ett crossfit-barn.



Inga kommentarer: