onsdag 19 december 2012

Julklappsinhandling!

Pa G in till Tokstan aka Sodertalje for att hamta pappa och sen blir det julklappsinhandling nagonstans i Sthlm. Jag har bara nagra kvar... men pappa har nog ALLT kvar :) Ute i tid som vanligt :)

For er som laser min blogg pga mitt jobb kan jag ju saga att jag det finns ingen direkt ledighet inom mitt yrke och jag jobbar nu nar jag ar i Sverige ocksa. Igar jobbade jag till klockan ett pa natten till exempel. Alla gig maste forberedas precis i vanlig ordning sa det ar mailande och planerande at alla hall och kanter. Trottsamt manga ganger, spciellt nar man inte ar i samma tidszon. Valdigt trottsamt. Men jag ar noga med att inte gnalla for mycket, for jag vet hur manga som vill ha mitt jobb. Och JAG vill ha det :) Be careful what you wish for heter det val? ;) Men det ar bara sa det ar att ibland blir man javligt trott pa tempot och den mentala stressen/pressen....




Inga kommentarer: