onsdag 1 februari 2012

Nattjidder

Jag borde verkligen sova nu. Men det gor jag ju inte saklart. Bra dar.

Brukar ni lova er sjalva att "nu javlar ska jag bli snygg! Jag ska sluta ga upp tio minuter innan jag aker till jobbet, och istallet ga upp minst en timme innan jag maste aka och sminka, fixa, valja klader... och helt enkelt vara skitsnygg hela dagen!"

Jora... tjena. Snooze kallas det visst. Jag har stallt klockan pa 5.45am nu i flera dagar... men det slutar bara med att jag snoozar till klockan 7-7.15am i alla fall. Pa morgonen hamnar snygga klader, smink, harborste (ibland kanske t.o.m tandborste) och "dagens look" helt enkelt langst javla nere pa prio-listan. Snooze ligger pa plats 1-10. 

Jag maste helt enkelt bli brun. Da spelar det ingen roll vad man har pa sig eller om man ar nyvaken. Man ar alltid snygg om man ar brun. Vi kor pa den. SPF 1.

Forutom snoozefunktionen diggar jag det har nagot sa forbannat mycket just nu.
"MJ taught me that"

1 kommentar:

Chris sa...

haha va sjukt, jag tänkte på dig förra veckan varje gång jag hörde låten.. tänkte att "det här kommer frida blogga om"!
haha och ja, nu kom det :)
den är grym!