söndag 10 juli 2011

Miss you

Usch den här dagen började inte så bra. Jag känner mig ensam. Stoffe fyllde år i fredags och Vincent fyller år imorgon så de hade kalas hemma idag. Jag ringde som vanligt för att gratta och det känns så tomt när jag lägger på luren. Så ensamt liksom. Det är så hemskt att bo i USA ibland. På samma gång är det underbart andra gånger.

Solen skiner i alla fall ute och jag ska nog dra till marinan och moffa i mig en Pinkberry. Jag laddar ner Adeles "21" så jag ska sitta i solen och lyssna på gråtlåtar. Marcus drog till gymet klockan sex imorse och nu är han i kyrkan. Han brukar inte gå till kyrkan på söndagar... men gjorde det idag av någon anledning. Jag känner inte direkt något kall att följa med. Inte my cup of tea om vi säger så.

Jag saknar mina boys.


Inga kommentarer: