söndag 6 mars 2011

Hollywood next

Då var det dags att dra iväg för lite värdinnejobb då! Det känns helt främmande att göra sig iordning för Hollywood. Jag har inte varit där på en evighet! Men att dra fram hor-looken är ungefär som att cykla, när man väl lärt sig glömmer man inte bort det ;) Och när jag säger "hor-look" ska ni veta att det är ett skämtsamt uttryck som folk runt mig förstår innebörden av :) Jag diggar korta kjolar och höga klackar, och jag och syrran har alltid haft en kärleksrelation till en viss typ av stövlar. När vår pappa döpte dem till horstövlar så ja... vi fortsatte helt enkelt på det temat :)





Kör utan klackar ikväll. Det händer inte ofta!!! :) Strumpbyxor händer inte heller så ofta i min värld, men jag är verkligen alldeles för vit för att köra utan!

Inga kommentarer: